Wednesday 1 February 2017

Filled Under:

[VIDEO] Tentera Israel TERKANTOI Campak “Sesuatu” Disisi Mayat Warga Palestin Yang Buat Ramai Marah !!!

[VIDEO] Tentera Israel TERKANTOI Campak “Sesuatu” Disisi Mayat Warga Palestin Yang Buat Ramai BENGANG !!! | Beginilah sikap pengecut askar israel zionis yang telah membunuh seorang warga Palestin yang tidak mempunyai senjata. 2 hari yang lalu sebuah akaun fb yang bernama Mahmmood Arafaat telah memuat naik 1 klip video yang menunjukkan seorang lelaki Palestin terbaring dengan darah yang mengalir di jalan raya.
Video yang berdurasi 10 saat itu menunjukkan seorang lelaki yang bernama Abed al-Fattah al-Sharif terbaring dengan darah mengalir di atas jalan raya dan seorang tentera israel yang berlalu menaiki kenderaan. Kejadian yang dikatakan berlaku di Hebron.
Menurutnya, Abed al-Fattah al-Sharif yang berumur 21 tahun telah di tembak dikepala oleh seorang askar israel tanpa sebarang sebab. Apa yang lebih menyakitkan hati, selepas mereka membunuhnya seorang askar israel telah bertindak melemparkan pisau disisi mayatnya supaya orang ramai menyangka Abed al-Fattah al-Sharif yang mula menyerang askar israel, tetapi tanpa mereka sedari tindakan askar tersebut telah berjaya dirakam oleh video berkenaan. Walaubagaimanapun askar berkenaan telah dibebaskan oleh mahkamah israel. Inilah yang dinamakan pengecut.
Saksikan video:-




0 comments:

Post a Comment