Thursday 2 February 2017

Filled Under:

SAYU : DUA BULAN AYAH PERGI KINI MAMAT MENYUSUL .. HASRAT BERKAHWIN TIDAK KESAMPAIAN (6GAMBAR)

Putrajaya : Pada 25 Januari lalu majlis tahlil buat arwah ayah Muhammad Ahnaf Rashdan atau Mamat untuk hari ke 45, kini hari ke 56 arwah ayah beliau pergi Mamat pula menyusul mengikut jejak ayah, Mamat dijemput apabila terlibat dalam kemalangan di Putrajaya.
Hasrat dan keinginan Mamat untuk mendirikan rumah tangga dengan pasangan nya Norhaslinda yang mana mereka telah mengikat pertunangan pada tahun lepas juga tidak kesampaian.
Mamat anak yang sangat baik pemergian nya diratapi oleh keluarga dan sahabat handai yang mengenali dirinya 
Harian metro melaporkan Seorang anggota Jabatan Sukarelawan Malaysia (RELA) maut apabila motosikal ditunggangnya merempuh sebuah kenderaan pacuan empat roda di Jalan P15 H, Presint 15, di sini, pagi tadi.




Aku rindu nk tgk gelagat kau mat. kau keras kepala. kau penghibur, tapi Allah lebih sayangkan kau. kau jumpa aku 40minit terakhir sebelum kau pergi, pergi buat selamanya. Allah lebih sayangkan kau mat. tenanglah kau disana.
al-fatihah...

Muhammad ahnaf Rashdan 1993-2017- Amirul Arif 
Dalam kejadian kira-kira jam 10.40 pagi itu, mangsa, Muhammad Ahnaf Rashdan, 20, maut serta-merta di lokasi kejadian.
Ketua Polis Daerah Putrajaya Asisten Komisioner Rosly Hassan berkata, mayat mangsa di bawa ke Hospital Putrajaya untuk proses bedah siasat.
"Siasatan awal mendapati, mangsa datang dari arah Presint 14 dan ingin menuju ke Jalan P15H sebelum merempuh bahagian hadapan kenderaan pacuan empat roda jenis Toyota Hilux berkenaan," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Katanya, pihaknya masih menyiasat punca kejadian di bawah Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987. Al fatihah 




0 comments:

Post a Comment