Wednesday 11 October 2017

Filled Under:

Sayu : Kereta hancur di rempuh ..Wanita maut lepas hantar anak diperjalanan kerja (10Gambar)


Muar : Seorang wanita maut apabila kereta dipandu nya terlibat dalam kemalangan ngeri dengan sebuah treler di selekoh Bukit Kangkar Muar pagi tadi.
Mangsa dikenali dengan nama Norfadlina Bachik maut apabila kereta yang dipandu nya hilang kawalan lalu direpuh sebuah treler yang menyebabkan kereta nya terpelosok dibawah lori dan hampir keseluruhan nya hancur.
Apa yang paling memilukan netizen yang berada ditempat kejadian sayu melihat tempat duduk bayi dan alatan bayi namun semasa kejadian dikatakan mangsa baru menghantar bayi nya dipusat jagaan dan dalam perjalanan ketempat kerja nya.
Mangsa yang cedera parah tersepit ditempat duduk hadapan maut serta merta punca sebenar kejadian masih di siasat oleh pihak berwajib.
Mangsa meninggalkan seorang anak yang masih kecil semoga suami dan seluruh keluarganya tabah dia maut diperjalan berkerja semoga rohnya dicucuri rahmat.
#TOLONG JANGAN ABAIKAN SETELAH MEMBACA ARTIKEL INI, BAGIKAN KEPADA TEMAN ANDA DI MEDIA SOSIAL SEMOGA ANDA MEMPEROLEH PAHALA KEBAIKAN AMIIN




0 comments:

Post a Comment