Saturday 14 October 2017

Filled Under:

Sayu : Anak lahir ke dunia .. Zairi maut dalam lumpur motor dihempap lori tanah (12Gambar)

Banting : Seorang lelaki maut didalam lumpur apabila motosikal yang dinaikinya dihempap lori muatan tanah yang terbabas melanggar nya dan terbenam diparit yang penuh lumpur.
Zairi Mat Pandi,31, maut serta merta akibat lemas didalam lumpur ketika dihempap lori terbabit dia dalam perjalanan ke tempat kerjanya di Nippon Express KLIA pagi tadi.
Apa yang paling memilukan arwah baru mengada kan kenduri cukul jambul untuk anak sulung nya yang baru berusia 2 bulan kini dia pergi buat selamanya maut kemalangan.
Isteri mangsa berusia 22 tahun baru habis pantang bersalin anak sulung mereka, apa yang berlaku mengudang pilu ibu saudara isteri mangsa.
Mengikut ibu saudara nya dia tidak sanggup melihat anak saudara yang semuda itu untuk menempuh dugaan berat ini kehilangan suami tersayang.
Bagaimana lah masa depan nya disaat dirinya baru mengecapai saat bahagia suami tersayang pergi buat selamanya akibat kecuaian orang lain yang merempuh motosikal milik suami nya.
Semoga semua nya tabah dengan dugaan ini dan roh arwah dicucuri rahmat, punca sebenar kejadian masih disiasat oleh pihak berwajib. Al fatihah




0 comments:

Post a Comment